Thursday, November 1, 2012

November's favorites. November's Lieblinge.



Pen and Ink. Great blog - illustrations of people, their tattoos and the story behind them.

The Baking Bird. My new favorite blog from the lovely Kylie - she lives in Portland (my dream city!) takes amazing photos, bakes wonderful stuff and loves a good beer, just like me.

Aztec print. I would love to have a bag or a scarf like this.

Lindt can also be hip. Hello my name is... bars.
My favorite right now: caramel brownie.

Found this on TheKitchn: Kitchens with pale green accents - love it!

A globe for drinks - seen it in movies before - but would it be to cheesy at home?

And last but not least: my tattoo of the month.

...


Pen and Ink. Toller Blog - Skizzen von Menschen, deren Tattoos und der Geschichte dahinter.

The Baking Bird. Mein neuer Lieblingsblog von der bezaubernden Kylie - sie lebt in Portland (einer meiner Traumstädte!), sie macht unglaubliche Fotos, backt tolle Sachen und sie liebt gutes Bier, so wie ich auch.
Azteken Druck. Ich fänd's ganz toll einen Jutebeutel oder einen Schal in diesem Muster zu haben.

Lindt macht einen auf hip. Hello my name is... Riegel.
Mein momentaner Liebling: Caramel Brownie.

Hab diese Fotos auf TheKitchn verlinkt gefunden: Küchen mit blass grünen Akzenten - wie schön!

Ein Globus als kleine Hausbar - schon oft in Filmen gesehen, wäre das aber zu kitschig zuhause?

Und an letzter Stelle. Das Tattoo des Monats.